مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:502024-01-03سياسي

زنان در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن نقش مهمی دارند


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کشور هم اینک در مقابل دو جنگ فرهنگی و اقتصادی قرار گرفته است، گفت: زنان برای مقابله با جنگ ترکیبی نقش مهم و موثری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در دومین کنگره زنان تاثیرگذار استان سیستان و بلوچستان افزود: جایگاه زنان در تاریخ اسلام همواره کلیدی و محوری بوده است و همچنان تمام کارهای مهم بر عهده آنهاست.

وی زنان و مادران ایرانی اسوه های صبر و مقاومت دانست و گفت: نقش زنان در فرآیند تحقق تمدن نوین اسلامی مانند نقش آنان در دوران دفاع مقدس بی بدیل است.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: وظیفه مادران ایران زمین تربیت فرزندانی صالح از جنس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که بیشترین تاثیرگذاری را دارند.

کرمی گفت: بانوان تاثیرگذار باید در جامعه اثرگذاری مثبتی داشته باشند، بنابراین موضوع مهم اثرگذاری و اثرپذیری است که عرصه دین و ایمان سرشار از همین چهره ها است.

وی گفت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان از استان های برخودار کشور بشمار می رود ضروری است جوانان و نوجوانان که بخش قابل توجه از جمعیت استان را شامل می شوند به کار و تلاش تشویق شوند تا شاهد توسعه روز افزون این خطه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن نقش مهمی دارند

زنان در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن نقش مهمی دارند