مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:152023-12-31فرهنگي

تقدیر از عوامل اجرایی جشنواره فیلم مستند 17 در قم


ادران و همسران شهدا با حضور مدیران فرهنگی استان از جمله مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، - مراسم تجلیل از عوامل جشنواره فیلم مستند 17 با حضور عوامل اجرایی این جشنواره و مسوولان استان قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو- قم، به مناسبت روز بزرگداشت مـادران و همسران شهدا با حضور مدیران فرهنگی استان از جمله مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری قم، روابط عمومی شهرداری، مدیرکل جهاد دانشگاهی استان و همچنین مسئولین ستاد اجرایی جشنواره ملی فیلم 17 از دست اندرکاران این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم سردار موحد به عنوان دبیر کل کنگره ملی شهدای استان قم ضمن میزبانی، از عوامل اجرایی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

جشنواره فیلم 17 برگرفته از نام لشکر 17 علی ابن ابیطالب (ع) به مدت 8 شب در طی فیلم های کوتاه به معرفی شهدا و جانبازان قمی دوران دفاع مقدس پرداخت.

این جشنواره از سال 1400 آغاز و اکران آن در مهرماه جاری توسط کنگره ملی شهدای قم و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم صورت گرفت که مورد تقدیر و رضایت مسوولان استانی و خانواده شهدا واقع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از عوامل اجرایی جشنواره فیلم مستند 17 در قم

تقدیر از عوامل اجرایی جشنواره فیلم مستند 17 در قم