مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:102023-12-31ورزشي

امسال سطح لیگ برتر فوتسال ایده آل است


سطح بازی ها و عملکرد تیم ها در فصل 1402 فوتسال ایران جای تقدیر دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مربی بین المللی فوتسال ایران گفت: سطح بازی ها و عملکرد تیم ها در فصل 1402 فوتسال ایران جای تقدیر دارد.

علیرضا عباسی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شانس های اصلی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال 1402 اظهار کرد: گیتی پسند شخصیت قهرمانی دارد، در عین حال نمی توان از کیفیت تیم مس سونگون به راحتی گذشت، زیرا آنها قهرمان سه دوره متوالی لیگ هستند.

وی افزود: به اعتقاد من سطح کیفی لیگ امسال از شش دوره گذشته بالاتر بوده و دلیل آن را فاصله کم میان تیم ها می دانم، چرا که در دوره های قبل از هفته دهم دو مدعی قهرمانی مشخص می شد، اما در فصل جاری حداقل 3 تیم شانس قهرمانی دارند.

آنالیزور بین المللی فوتسال در خصوص تقابل تیم ملی فوتسال کشورمان با روسیه بیان کرد: من دو بازی را به دقت مشاهده کردم و متاسفانه در هر دو مسابقه مخصوصاً بازی دوم به شدت در فاز دفاعی دچار مشکل هستیم، البته این ضعف چندین سال هست که گریبان گیر ما هست و بارها از این نقطه ضربه خوردیم.

عباسی خاطرنشان کرد: اگر به خاطر بیاورید در جام ملت های گذشته مقابل تیم ازبکستان که پاورپلی کرد به سختی به پیروزی رسیدیم و این ضعف کماکان به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال سطح لیگ برتر فوتسال ایده آل است

امسال سطح لیگ برتر فوتسال ایده آل است