مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:002023-12-25سياسي

رونمایی از «5G-SA» ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023


ایرانسل از نسل پنجم تلفن همراه در حالت مستقل (5G Standalone)، در نمایشگاه تلکام 2023 رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال، حالت 5G-SA که برای اولین بار در کشور ارائه می شود، با حضور دکتر علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و دبیر شورای راهبردی توسعه شبکه ملی اطلاعات، دکتر سیدمحمد موسوی، معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل مخابرات، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و جمعی از مدیران ایرانسل رونمایی شد.

ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برای اولین بار در کشور حالت 5G Standalone را پیاده سازی کرده است و از تمام قابلیت های 5G به عنوان یک نسل سرویس محور می توان استفاده کرد.

یکی از محورهای اصلی 5G قابلیت B2B است که صنایع می توانند از آن استفاده کنند و حالت Standalone باعث می شود، 5G در قالب یک شبکه خصوصی به صنایع بزرگی که در کشور وجود دارند، ارائه شود.

  در جریان این رونمایی، مدیرعامل ایرانسل، از ارائه خدمات 5G ایرانسل به صنایع بزرگ ایران مانند فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: با 5G Standalone می توانیم خدمات بهتری به صنایع و سازمان های بزرگ کشور ارائه دهیم و انتظارات صنایع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «5G-SA» ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023

رونمایی از «5G-SA» ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023