مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:202024-01-10سياسي

امکان ثبت سمن برای اشخاص حقیقی


حمید خسروی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: کلیه متقاضیان و اشخاص حقیقی می توانند از طریق دستگاه های مربوطه تشکل های مردم نهاد(سمن) ثبت نمایند.

-  حمید خسروی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد می توانند نقش بسزایی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کرده و به عنوان حلقه های میانی قطعاً نقش آفرینی و مداخلات تأثیرگذاری خواهند داشت.

وی افزود: بر اساس آیین نامه تشکل های مردم نهاد مصوب هیأت وزیران در شهریورماه 1395، کلیه متقاضیان و اشخاص حقیقی، تشکل ها و گروه های مردمی فعال به عنوان حلقه های میانی، می توانند پس از طی فرایندی نسبت به ثبت و اخذ مجوز سازمان مردم نهاد(NGO) از دستگاه های مربوطه اقدام کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با تصریح این که سازمان های مردم نهاد به صورت غیرانتفاعی و برای اهداف غیرسیاسی و غیرتجاری تشکیل می شوند، گفت: سازمان غیردولتی به تشکل هایی اطلاق می شود که توسط گروهی از اشخاص حقیقی به صورت داوطلبانه با رعایت مقررات مربوطه تأسیس شده و دارای اهداف غیرانتفاعی و غیرسیاسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ثبت سمن برای اشخاص حقیقی

امکان ثبت سمن برای اشخاص حقیقی