مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:152024-01-11اقتصادي

مشکلات 46 درصد تولیدکنندگان در ستاد مقاومتی گلستان حل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو حیدر آسیابی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی 9 ماه نخست سال جاری 488 درخواست از سوی شرکت های تولیدی طرح و مشکلات آن ها در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی ثبت شد که با پیگیری مسئولان قضایی و همراهی دستگاه های .

- رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به ثبت 488 درخواست از سوی شرکت های تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی این استان گفت: امسال 46 درصد مشکلات متقاضیان برطرف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو حیدر آسیابی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی 9 ماه نخست سال جاری 488 درخواست از سوی شرکت های تولیدی طرح و مشکلات آن ها در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی ثبت شد که با پیگیری مسئولان قضایی و همراهی دستگاه های اجرایی 225 فقره از این درخواست ها (معادل 46 درصد) رفع مشکل شد.

وی گفت: با تلاش های انجام شده 57 واحد تولیدی تعطیل شده با همکاری نهاد های اجرایی احیا وفعالیت مجدد آن ها آغاز شده است که ماه حصل آن شکل گیری 677 فرصت شغلی جدید در گلستان است.

آسیابی به گره گشایی از پتروشیمی گلستان و طرح گردشگری اشوراده اشاره کرد و گفت: مطالبه به حق حدود 90 هزار سهامدار پتروشیمی و خواسته اهالی گلستان برای طبیعت گردی در آشوراده رنگ واقعیت به خود گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات 46 درصد تولیدکنندگان در ستاد مقاومتی گلستان حل شد

مشکلات 46 درصد تولیدکنندگان در ستاد مقاومتی گلستان حل شد