مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 07:402023-12-26اقتصادي

محکومیت خارج کننده ارز از فرودگاه تبریز


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از جریمه بیش از دو میلیارد ریالی فردی که بیش از میزان تعیین شده در خروج از کشور ارز به همراه داشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صمد حضرتی صبح اموز در گفت و گو با خبرنگاران اظهر کرد: به پرونده فردی که در هنگام خروج از کشور 15 هزار یورو به همراه داشت  در شعبه ششم  تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: با توجه به اینکه طبق ضوابط هر مسافر نمی تواند بیش از 10هزار یورو یا معادل آن سایر ارزها را همراه خود داشته باشد شعبه رسیدگی کننده  پس از دریافت دفاعیات متهم با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی لازم دال بر مجاز بودن برای خارج کردن ارز اضافی، اتهام  قاچاق را محرز و وی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ دو میلیارد و 139 میلیون ریال معادل یک برابر ارزش ریالی ارز مازاد محکوم کرد.

حضرتی گفت: این پرونده توسط نیروی انتظامی فرودگاه تبریز به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده بود.

کشف آجیل قاچاق در تبریز مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از کشف و ضبط مقدار زیادی آجیل خارجی قاچاق در تبریز خبر داد.

 صمد حضرتی گفت: با کشف 250 کیلوگرم آجیل شامل بادام هندی و مغز بادام خارجی قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری در محور آذرشهر به تبریز به پرونده حاضر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت خارج کننده ارز از فرودگاه تبریز

محکومیت خارج کننده ارز از فرودگاه تبریز