مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:502023-12-23اجتماعي

اهمیت آموزش به عنوان ضلع سوم مثلث ترافیک برای مدیریت شهری پایتخت


مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت استمرار آموزش و بازآموزی مسئولان و کارشناسان ترافیک، گفت: آموزش، - مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت استمرار آموزش و بازآموزی مسئولان و کارشناسان ترافیک، گفت: آموزش، یک فرآیند مستمر است و از این رو، فعالان حوزه حمل و نقل و ترافیک باید به طور پیوسته و مستمر در جریان این فرایند قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگاه تخصصی یکپارچگی حمل و نقل همزمان با هفته حمل و نقل به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک و با حضور جمعی از مدیران و متخصصان ترافیک برگزار شد.

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به ابتکار عمل همکاران این اداره کل برای برگزاری این کارگاه ها، اعلام کرد: از اوایل سال جاری، کارگاه های تخصصی آموزش و بازآموزی به صورت ویژه برای معاونان و مدیران حمل و نقل و ترافیک و مدیران تاکسیرانی و اتوبوسرانی در مناطق مختلف در حال برگزاری است.

برپایی کارگاه های آموزش و بازآموزی در هر 22 منطقه تهران مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این کارگاه ها از مدرسان و متخصصان مجرب بهره جسته ایم، اظهار کرد: شرکت کنندگان در این نشست های تخصصی با آخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت آموزش به عنوان ضلع سوم مثلث ترافیک برای مدیریت شهری پایتخت

اهمیت آموزش به عنوان ضلع سوم مثلث ترافیک برای مدیریت شهری پایتخت