مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:052023-12-30سياسي

15 دی آخرین مهلت غربالگری دیابت و فشارخون رایگان در گلستان


معاون فنی مرکز بهداشت استان گلستان با اشاره به آغاز طرح غربالگری دیابت و فشارخون از20 آبان ماه، گفت: این طرح تا 15دی ماه به صورت رایگان برای هم استانی ها ادامه دارد که پس از پایان زمان تعیین شده ارائه این خدمت رایگان نخواهد بود.

- ایسنا/گلستان معاون فنی مرکز بهداشت استان گلستان با اشاره به آغاز طرح غربالگری دیابت و فشارخون از20 آبان ماه، گفت: این طرح تا 15دی ماه به صورت رایگان برای هم استانی ها ادامه دارد که پس از پایان زمان تعیین شده ارائه این خدمت رایگان نخواهد بود.

سید مهدی صداقت عصر شنبه، 9 دی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه این طرح به صورت کشوری و همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، اظهار کرد: بر طبق آخرین گزارش های دریافت شده در 24 ساعت گذشته تعداد غربالگری های دیابت و فشارخون در استان 11هزار و 453 نفر بوده است.

وی تعداد کل غربالگری ها از ابتدای طرح تاکنون را 521 هزار و 226 نفر اعلام کرد و افزود: تعداد بیماران غربالگری شده با سابقه قبلی فشارخون تا این لحظه 58 هزار و 334 نفر است.

معاون فنی مرکز بهداشت گلستان با اشاره به اینکه تعداد بیماران غربالگری شده با سابقه قبلی دیابت از ابتدای طرح تاکنون 35 هزار و 223 نفر بوده است، عنوان کرد: از آغاز این طرح ما تعداد 12 هزار و 823 نفر بیماری داشتیم که در طول انجام غربالگری ها دیابت آن ها برای اولین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دی آخرین مهلت غربالگری دیابت و فشارخون رایگان در گلستان

15 دی آخرین مهلت غربالگری دیابت و فشارخون رایگان در گلستان