مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:102024-01-05سياسي

گزارشی از سفر معاون اول رییس جمهور به کرمان بعد از حادثه تروریستی


محمد مخبر معاون اول رییس جمهور که بعد از حادثه تروریستی کرمان به این شهر سفر کرده بود از نزدیک در جریان روند امدادرسانی به مجروحین و سایر اقدامات صورت گرفته توسط مسئولین قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز صبح روز گذشته ( پنجشنبه 14 دی ماه) در جریان پیگیری حادثه تروریستی حامل انتحاری در مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، در این استان حضور یافت که گزارش این سفر را در ادامه می خوانید.

بازگشت آرامش به دیار کریمان بعد از ظهر چهارشنبه سیزدهم دی ماه، در سالروز شهادت سردار دلها، شنیده شدن صدایی مهیب در نزدیکی گلزار شهدای کرمان، به خبر فوری رسانه ها تبدیل شد، در اندک زمانی، رسانه های  داخلی و خارجی با حدس و گمان از وقوع انفجاری شدید خبر دادند اما هنوز رسانه ها گیج و سردرگم در جستجوی یافتن علت انفجار بودند که انفجار خونین دیگری در نزدیکی گلزار شهدا، خبر از تروریستی بودن انفجارها داد.

پرواز به کرمان پس از وزیر کشور و وزیر بهداشت و درمان که بلافاصله بعداز حادثه به کرمان رفتند، معاون اول رییس جمهور نیز صبح روز بعد عازم این شهر شد.

مخبر در همان فرودگاه و در جمع خبرنگاران با تاکید بر پیگیری جدی این حادثه و شناخت عوامل داخلی و خارجی آن، از اتحاد بعنوان رمز 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از سفر معاون اول رییس جمهور به کرمان بعد از حادثه تروریستی

گزارشی از سفر معاون اول رییس جمهور به کرمان بعد از حادثه تروریستی