مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 18:502023-12-28سياسي

امام جمعه موقت اصفهان: خون شهید به جامعه حیات معنوی می بخشد


نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عمل صالح است که می تواند در ادامه دادن راه شهدا به ما کمک کند گفت: خون شهید حیات معنوی را به جامعه می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری عصر روز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم پاسدار محسن رضایی که در مسجد النبی(ص) شهر زیار برگزار شد، گفت: تجلیل از مقام شهید در واقع یک نوع درس آموزی و عبرت گیری برای همه افراد جامعه است؛ این خون شهید است که در بدن انسان ها تزریق می شود و حیات معنوی را به جامعه می بخشد.

وی افزود: شهید هیچ نیازی به تجلیل ما ندارد، او به درجه و موقعیت عالی خود رسیده است؛ این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و اهداف بلند شهدا را با برگزاری اینگونه جلسات حفظ می کنیم تا جوانان پای کار بیایند و نشان بدهند که این راه ادامه دارد.

مهدوی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز، انقلاب ما در واقع یک نوع راهبری و رهبری جبهه مقاومت را دارد و منافع رژیم غاصب و حامی او آمریکای جنایتکار را در معرض خطر قرار داده است؛ همه اینها نتیجه درایت و بصیرتی است که رهبر معظم انقلاب انتظار آن را از همه ما دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان: خون شهید به جامعه حیات معنوی می بخشد

امام جمعه موقت اصفهان: خون شهید به جامعه حیات معنوی می بخشد