مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:402024-01-10بين الملل

آمریکا : 21 پهپاد و موشک یمن را منهدم کردیم


حوثی ها در این تهاجم به طور همزمان از پهپادهای تهاجمی، موشک های کروز ضد کشتی و یک موشک بالستیک ضد کشتی استفاده کرده اند اما همه هجده پهپاد ، دو موشک کروز ضد کشتی و یک موشک بالستیک ضدکشتی شلیک شده با تلاش مشترک ناوگان دریایی ایالات متحده و بریتانیا، - سرنگون شدند و هیچ تلفات یا خسارتی به کشتی های تجاری و ناوهای جنگی وارد نشد.

ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام اعلام کرد حوثی های یمنی روز 9 ژانویه، تقریباً ساعت 9:15 شامگاه به وقت صنعا در حمله ای پیچیده ، خطوط کشتیرانی بین المللی و دهها کشتی تجاری در حال تردد را هدف قرار دادند.

  سنتکام در توضیح پیچیدگی این حملات تصریح کرد: حوثی ها در این تهاجم به طور همزمان از پهپادهای تهاجمی، موشک های کروز ضد کشتی و یک موشک بالستیک ضد کشتی استفاده کرده اند اما همه هجده پهپاد، دو موشک کروز ضد کشتی و یک موشک بالستیک ضدکشتی شلیک شده با تلاش مشترک ناوگان دریایی ایالات متحده و بریتانیا، سرنگون شدند و هیچ تلفات یا خسارتی به کشتی های تجاری و ناوهای جنگی وارد نشد.

  ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده، این حملات را بیست و ششمین حمله حوثی ها به خطوط کشتیرانی تجاری در دریای سرخ از 19 نوامبر عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا : 21 پهپاد و موشک یمن را منهدم کردیم

آمریکا : 21 پهپاد و موشک یمن را منهدم کردیم