مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:462024-01-18اقتصادي

20 درصد اعتبارات کشور صرف آب، کشاورزی و محیط زیست می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد ابراهیم نیا  امروز در نشستی با سرپرست سازمان و مدیران بخش آب، کشاورزی و محیط زیست استان، اظهار کرد: توسعه، به مفهوم تحول مستمر و دینامیک است که حاصل آن باید رفاه و رضایت باشد و تنها در صورتی اتفاق می افتد که مردم احساس رضایتمندی و شرافتمندی داشته باشند.

وی اعلام کرد: استجازه مقام معظم رهبری را اخذ کرده ایم که رقم مناسبی از منابع صندوق توسعه ملی در اختیار امور آب و کشاورزی قرار خواهد گرفت.

ابراهیم نیا ادامه داد: در بودجه 1402 حدود 76 هزار میلیارد تومان اعتبار آب، کشاورزی و محیط زیست است و در واقع 20 درصد اعتبارات کشور صرف این امور می شود که باید تاثیرات خود را در تحرک اقتصاد ملی نشان دهد.

رییس امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور در عین حال خاطرنشان ساخت: در بخش آب کشور به میزان 900 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام وجود دارد؛ این درحالی است که کل اعتبار درج شده در قانون بودجه سال 1402 مبلغ 34 هزار میلیارد تومان است.

با این اوصاف چاره ای نیست جز اینکه به سمت اولویت بندی پروژه ها برویم.

تزریق اعتبار مناسب به مجتمع های آبرسانی روستایی ابراهیم نیا ابراز داشت: برای مجتمع های آبرسانی روستایی 6 هزار و 350 میلیارد تومان از محل محرومیت زدایی ابلاغ اعتبار شده و تزریق اعتباری مناسبی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد اعتبارات کشور صرف آب، کشاورزی و محیط زیست می شود

20 درصد اعتبارات کشور صرف آب، کشاورزی و محیط زیست می شود