مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:202023-12-31اقتصادي

روشنایی دائمی تونل های محور پاتاوه_ دهدشت 300 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


مدیر حوزه طرح های شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تامین اعتبار، روشنایی دائمی تونل های باشت تا 6 ماه آینده انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محور پاتاوه به دهدشت به طول 136 کیلومتر در 4 قطعه، همزمان با سفر رییس جمهور بازگشایی شد.

پروژه احداث راه اصلی پاتاوه به دهدشت از منطقه کوهستانی زاگرس میانی عبور می کند و سبب کاهش مسیر حدود 65 کیلومتر حدفاصل پاتاوه تا بهبهان نسبت به مسیر موجود می شود.

با تکمیل این محور بیش از 400 روستای مناطق محروم در مسیر پاتاوه تا دهدشت از بن بست خارج شده و سبب ارتباط سریع مردم منطقه و شهر دهدشت با مرکز استان می شود.

در مسیر پاتاوه به دهدشت 12 دستگاه تونل، پنج دستگاه گالری، 13 دستکاه پل خاص احداث شده است که از طریق این جاده ارتباط استان های جنوب غرب کشور از جمله استان خوزستان به استان های مرکزی برقرار شده و به نوعی این محور نقطه میانبر بین استان های جنوبی و کریدور شمال به جنوب نیز محسوب می شود.

در همین خصوص مدیر حوزه طرح های شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان گفت: محور ارتباطی پاتاوه به دهدشت استاندارد و ایمن است.

صمصام آقایی به مشکلات روشنایی تونل های این محور اشاره کرد و گفت: برخی از تونل های این مسیر فاقد روشنایی هستند که شش تونل روشنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی دائمی تونل های محور پاتاوه_ دهدشت 300 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

روشنایی دائمی تونل های محور پاتاوه_ دهدشت 300 میلیارد تومان اعتبار می خواهد