مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:552023-12-26اقتصادي

استفاده بهینه از گاز طبیعی پیش نیاز توسعه پایدار در جامعه است


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر اینکه استفاده بهینه از گاز طبیعی پیش نیاز توسعه پایدار در جامعه است، گفت: مدیریت صحیح مصرف گاز چراغ صنایع را روشن نگه می دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر اینکه استفاده بهینه از گاز طبیعی پیش نیاز توسعه پایدار در جامعه است، گفت: مدیریت صحیح مصرف گاز چراغ صنایع را روشن نگه می دارد.

رحیم سلیمانی نژاد امروز (سه شنبه 5 دی ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در حال حاضر 2481 واحد صنعتی در استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: هم اکنون 14 شهرک صنعتی فعال، 3 ناحیه صنعتی و 3 محور صنعتی ذاکر - بناب، روی و نورین از گاز طبیعی هستند که در راستای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در استان زنجان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه حامل های انرژی جزو مهم ترین عوامل تولید و استمرار آن است، افزود: با توجه به اینکه استان زنجان در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی ظرفیت های فراوانی دارد، دسترسی به منابع انرژی می تواند فرایند رشد و توسعه اقتصادی و پایدار در جامعه را هموار سازد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی های ویژه صنایع در راستای پایداری شبکه گازرسانی در فصل زمستان اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش مصرف گاز در فصل زمس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بهینه از گاز طبیعی پیش نیاز توسعه پایدار در جامعه است

استفاده بهینه از گاز طبیعی پیش نیاز توسعه پایدار در جامعه است