مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 17:162024-01-19سياسي

بهترین موضوعی که باید بین ایران و پاکستان تقویت شود دیپلماسی علمی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد رفیق طاهر روز گذشته در اولین نشست از سلسله نشست های موضوعات علمی و فرهنگی میان ایران و پاکستان با موضوع فرصت ها و ظرفیت ها که در دانشگاه ادیان و مذاهب قم برگزار شد، گفت: خوشحالم که دانشگاه ادیان مذاهب برای دیپلماسی علمی زمینه چینی کرده است ، من این احساس را دارم بهترین مبحثی که باید بین دو کشور تقویت شود دیپلماسی علمی است .

مشاور ارشد دانشگاه علامه اقبال تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی و دینی بین دو کشور ایران و جمهوری پاکستان زمینه ساز علاقه بین مردم دو کشور دوست و همسایه ایران و پاکستان شده است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز بسیاری از دانشجویان پاکستانی خاطرات خوبی از حضور و سخنرانی اساتید ایرانی در دانشگاه های پاکستانی در ذهن دارند، این پیام مثبتی بر ادامه فعالیت های ما می تواند باشد .

* راه اندازی کلاس زبان فارسی در دانشگاه علامه اقبال پاکستان رییس دانشگاه قم نیز در ادامه گفت: طبق توافقات انجام شده 2 کلاس درس آموزش زبان اردو و فارسی در دانشگاه قم و دانشگاه علامه اقبال پاکستان راه اندازی خواهد شد.

حجت السلام و المسلمین شریفی در ادامه اظهار کرد :جهت ارتقای علمی و فناوری بین 2 کشور ایران و پاکستان، باید تعامل و تبادلات بین دانشگاه های 2 کشور تقویت شود که در این بین دانشگاه قم در ورود به فناوری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین موضوعی که باید بین ایران و پاکستان تقویت شود دیپلماسی علمی است

بهترین موضوعی که باید بین ایران و پاکستان تقویت شود دیپلماسی علمی است