مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:502023-12-25بين الملل

پاپ فرانسیس: پیام صلح مسیح توسط جنگ غرق می شود


پاپ فرانسیس با اشاره به جنگ غزه و همزمان با تعطیلات کریسمس گفت، پیام صلح حضرت عیسی مسیح توسط «منطق بیهوده جنگ» در حال غرق شدن است.

- پاپ فرانسیس با اشاره به جنگ غزه و همزمان با تعطیلات کریسمس گفت، پیام صلح حضرت عیسی مسیح توسط منطق بیهوده جنگ در حال غرق شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تلگراف می نویسد: در بیت لحم شهر اشغالی فلسطین در کرانه باختری، جایی که اعتقاد بر این است که عیسی مسیح 2000 سال پیش در آنجا به دنیا آمده است، جشن ها و آیین های سنتی به دلیل جنگ برای اولین بار در تاریخ لغو شد.

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان در مراسم کریسمس گفت: امشب، قلب های ما در بیت لحم است، جایی که شاهزاده صلح بار دیگر با منطق بیهوده جنگ و با برخورد اسلحه ها طرد می شود.

جنگ غزه باعث شده تا مسیحیان فلسطین از برگزاری مراسم های شاد خود به مناسبت سال نوی میلادی صرف نظر کرده و مراسم شب سال نو را این بار به دعا و مناجات برای پایان یافتن حملات رژیم صهیونیستی سپری کنند.

مسیحیان بیت لحم نیز در اقدامی با هدف همدردی با برادران مسلمان خود در غزه، تصمیم گرفتند که امسال از تزیین درخت های بزرگ صرف نظر کنند، زیرا در فاصله 50 کیلومتری آنان یک قتل عام در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاپ فرانسیس: پیام صلح مسیح توسط جنگ غرق می شود

پاپ فرانسیس: پیام صلح مسیح توسط جنگ غرق می شود