مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:452024-01-09سياسي

به تعویق انداختن حقوق، مشکلات کارگران را دو چندان می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: به تعویق انداختن حقوق، مشکلات کارگران را دو چندان می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: به تعویق انداختن حقوق، مشکلات کارگران را دو چندان می کند.

سیدمحمد رضا طالبی امروز سه شنبه، 19 دی در هفتمین جلسه کمیسیون کارگری استان، با اشاره به جایگاه ارزشمند کارگر اظهار کرد: کارگران قشر شرافتمند و عزتمند جامعه هستند که با عنایت به حقوق حداقلی، هزینه ها و تورم موجود، در سامان بخشیدن به امورات زندگی با مشکلاتی مواجهند.

رییس کمیسیون کارگری استان ادامه داد: در این شرایط اگر حقوق حداقلی کارگران معوق شود با آسیب های متعدد اقتصادی و اجتماعی مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه پایین آمدن راندمان کاری از دیگر پیامدهای نامطلوب به تعویق افتادن حقوق کارگران است، اظهارکرد: در راستای امیدآفرینی و صیانت از حقوق کارگران، هر کس در هر جایگاهی که مسئولیت دارد موظف به پیگیری مشکلات و معوقات حقوق آنان است.

در این جلسه مشکلات کارگریِ برخی واحدهای تولیدی و خدماتی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در راستای کاهش معوقات کارگری اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تعویق انداختن حقوق، مشکلات کارگران را دو چندان می کند

به تعویق انداختن حقوق، مشکلات کارگران را دو چندان می کند