مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:252024-01-01اقتصادي

حمایت دولت از صادرات خدمات فنی و مهندسی باید جدی تر شود


رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه با اشاره به اهمیت صادرات خدمات فنی و مهندسی خصوصا به کشور عراق، گفت: باید حمایت های دولت از صادرات خدمات فنی و مهندسی جدی تر شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه با اشاره به اهمیت صادرات خدمات فنی و مهندسی خصوصا به کشور عراق، گفت: باید حمایت های دولت از صادرات خدمات فنی و مهندسی جدی تر شود.

آرش شادفر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت صادرات خدمات فنی و مهندسی خصوصا از بعد ارزآوری قابل توجهی که برای کشور در شرایط تحریم دارد، اظهار کرد: از سوی دیگر شیوه تجارت خصوصا با عراق به عنوان اصلی ترین شریک تجاری ما تغییر کرده و با توجه به اینکه این کشور در حال خودکفایی در تولید بسیاری از کالاها است دیگر نمی توان با رویه سالیان گذشته صرفا بر صادرات کالا تمرکز کنیم، بلکه لازم است به سمت صادرات خدمات فنی و مهندسی برویم.

وی از بازار خوب و بکری که در زمینه ساخت و ساز در عراق و خصوصا بخش اقیلم کردستان وجود دارد یاد کرد و ادامه داد: متاسفانه این بازار اکنون عمدتا در اختیار ترکیه قرار دارد و حضور ما چندان پررنگ نیست.

رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه ظرفیت بسیار عظیمی برای صادرات خدمات فنی و مهندسی وجود دارد، تاکید کرد: باید به سمت اجرای پروژه های تماما ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از صادرات خدمات فنی و مهندسی باید جدی تر شود

حمایت دولت از صادرات خدمات فنی و مهندسی باید جدی تر شود