مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:402023-12-27ورزشي

مددی: حاضرم آیین نامه والیبال را اصلاح کنم، چون دلم می سوزد


دلم به حال والیبال می سوزد و به همین دلیل به عنوان قدیمی ترین و پرافتخارترین باشگاه، حاضریم قوانین و آیین نامه فدراسیون را اصلاح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ظهر امروز جلسه مهمی در فدراسیون والیبال با حضور مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و مسئولان ارشد این فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه، احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان با انتقاد از قوانین جاری در لیگ برتر والیبال و آیین نامه های آن تصریح کرد حقوق و جایگاه باشگاه ها در قوانین و آیین نامه های فدراسیون والیبال نادیده گرفته شده است.

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص این جلسه اظهار داشت: در کمال تاسف باید بگویم محتوای قوانین فدراسیون والیبال کاملاً یک طرفه است و این موضوع به ورزش والیبال و مدیریت آن در باشگاه ها لطمه جدی وارد می کند.

مددی افزود: ما می خواهیم بدانیم در قوانین فعلی فدراسیون والیبال، جایگاه باشگاه ها دقیقا کجاست؟ چرا مدیران عامل، اعضای هیات مدیره،  کمیته انضباطی باشگاه ها و.

مورد احترام نیستند؟ این طور به نظر می رسد با توجه به آیین نامه های موجود، جایگاه و شأن باشگا ه ها زیر سوال رفته و باید این موضوع را تدبیر و تصحیح کرد، زیرا به باشگاه ها صرفاً به چشم بنگاه های اقتصادی نگاه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددی: حاضرم آیین نامه والیبال را اصلاح کنم، چون دلم می سوزد

مددی: حاضرم آیین نامه والیبال را اصلاح کنم، چون دلم می سوزد