مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:152024-01-08سياسي

آیت الله اعرافی: آموزش های دینی و تخصصی دو اولویت هلال احمر باشد


برای جوانان داوطلب هلال احمر لازم است هم به لحاظ تخصصی و کاری و هم به لحاظ اعتقادی و دینی دوره های آموزشی و تبیینی در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد عشقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در جریان دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در خصوص مهم ترین فعالیت های هلال احمر، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در کنار بحث های مدیریتی و اجرایی، در حوزه مباحث فرهنگی و آموزشی نیز اقدامات زیادی انجام می دهد، به ویژه در بحث های فرهنگی در تعامل با طلاب قدم هایی برداشته ایم.

عشقی با تاکید بر خیریه بودن جمعیت هلال احمر افزود: هلال احمر یک نهاد غیر دولتی است که وظایف خیرخواهانه را به دوش گرفته است و اولین پرچمی که در حوادث برافراشته می شود، پرچم هلال احمر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه توسعه خانه های هلال نقش مهمی در تقویت خدمات دهی به مردم در زمان بروز حوادث دارد، تصریح کرد: این خانه ها می توانند تمامی وظایف و تکالیف جمعیت هلال احمر را با همکاری جوامع محلی اجرا کنند و به دلیل شرایط خاص اقلیمی کشور ما، چرخه مدیریت بحران دارای جایگاه ویژه ای است و اگر اقدامات آماده سازی قبلی برای مواجهه با بحران مناسب باشد در زمان بروز حادثه می توان تبعات ناشی از حادثه را کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: آموزش های دینی و تخصصی دو اولویت هلال احمر باشد

آیت الله اعرافی: آموزش های دینی و تخصصی دو اولویت هلال احمر باشد