مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 21:352024-01-08ورزشي

فردا روز لامرد است


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی ،هنری ، عمرانی ، صنعتی ، ورزشی ، میراث فرهنگی و گردشگری و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد با اشاره به برگزاری روز و هفته لامرد در 19دی ماه  گفت: برای نشان دادن ظرفیت ها و پتانسیل های تاریخی، ورزشی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، گردشکری، علمی، دینی و.

شهرستان، یک فرصت مغتنمی بوجود آمد تا بتوانیم این شهرستان را به همشهریان، هم استانی ها و هموطنان معرفی کنیم.

وی بیان کرد: از سال 1401 با تهیه سند زیست بوم فرهنگی شهرستان لامرد توسط کمیته ای به همین نام  وقایع و رویدادهای تاریخی که شهرستان در آن تاثیرگذار بوده را احصا کردیم.

هنرپیشه گفت: در جلسه آبان ماه شورای اداری در سال 1401 به اتفاق آراء و بدون نظر مخالف با عنایت به غیورمردی، سلحشوری و نقش پررنگ شهرستان لامرد در عملیات کربلای چهار و پنج و تقدیم 36شهید، 19 دی ماه بعنوان روز لامرد و از 19 لغایت26 دی ماه بعنوان هفته لامرد نیز نامگذاری شده است.

وی، هدف از برگزاری روز لامرد و هفته لامرد را معرفی پتانسیل و ظرفیت بالای شهرستان در حوزه های مختلف یاد کرد و گفت: معرفی و تجلیل از مفاخر و افتخارآفرینان لامرد در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، و عمرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا روز لامرد است

فردا روز لامرد است