مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:552024-01-10سياسي

محرومیت زدایی در دستور کار کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی است


 فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: محرومیت زدایی، فرهنگی، خدماتی و تبیینی از عرصه های فعالیت کنگره شهدا به نام و یاد شهدا در سطح استان خواهد بود که گسترش این خدمات بین مردم نیازمند هماهنگی بین بخشی و همکاری همه دستگاه ها است.

- ایسنا/خراسان جنوبی  فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: محرومیت زدایی، فرهنگی، خدماتی و تبیینی از عرصه های فعالیت کنگره شهدا به نام و یاد شهدا در سطح استان خواهد بود که گسترش این خدمات بین مردم نیازمند هماهنگی بین بخشی و همکاری همه دستگاه ها است.

سردار محمدرضا مهدوی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد افزود: کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی سال 1404 برگزار می شود و انعکاس بخشی از روحیه ایثار و جهاد شهدا از اهداف اصلی آن است.

وی اقدامات محرومیت زدایی، فرهنگی، خدماتی و تبیینی را از عرصه های فعالیت کنگره شهدا عنوان کرد و گفت: گستردش این خدمات بین مردم نیازمند هماهنگی بین بخشی و همکاری همه دستگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: امید است با اقدام و تلاش حداکثری بتوانیم بازتاب کنگره را در سطح ملی مشاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی در دستور کار کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی است

محرومیت زدایی در دستور کار کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی است