مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:452024-01-09اقتصادي

از وعده واردات خودرو برای جانبازان به گزینه خرید کوییک دنده ای رسیدیم؟!


مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفته است: برخی از ایثارگران مشمول دریافت خودرو از شرکت سایپا در تأمین مابه التفاوت وجه خودرو شاهین با مشکل مواجه بودند به همین منظور درخواست داشتند که خودرو ارزان قیمت تر کنار خودرو شاهین قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ؛ در شرایطی که این روزها، نمایندگان مجلس مشغول بررسی دخل و خرج بودجه ای دولت برای سال آینده هستند، نگاهی به قانون بودجه امسال نشان می دهد بسیاری از قوانین همچنان در مرحله بررسی برای اجرا هستند؛ یکی از این قوانین مهم روی زمین مانده، قانون واردات خودروهای کارکرده و واردات خودرو برای جانبازان است.

به گونه ای که در خصوص واردات خودروهای کارکرده تا به امروز که چندین ماه از ابلاغ قانون از سوی مجلس به دولت می گذرد، اما همچنان هیات وزیران گزینه سکوت در برابر افکار عمومی را انتخاب کرده است و زمان نیز در حال سپری شدن است.

از سوی دیگر، در خصوص قانون واردات خودرو، مجلس در قانون بودجه به الزام دولت برای تسهیل در فرآیند واردات خودرو و همچنین خرید خودروهای داخلی برای جانبازان تاکید داشت.

قانونی که هیئت وزیران در جلسه هشتم مردادماه 1402 آیین نامه اجرایی آن را به شرح زیر تصویب کرد: واگذاری خودروی داخلی به مشمولین براساس اولویت زیر می باشد: 1 - مشمولینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وعده واردات خودرو برای جانبازان به گزینه خرید کوییک دنده ای رسیدیم؟!

از وعده واردات خودرو برای جانبازان به گزینه خرید کوییک دنده ای رسیدیم؟!