مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 13:102024-01-12سياسي

آیت الله طباطبایی نژاد: انقلاب اسلامی در حفظ جوانان موفق بوده است


نماینده ولی فقیه در اصفهان با اشاره به اینکه با پیشرفت تکنولوژی 40 سال است که بشر به سوی فساد رفته است، گفت: امروز تلفن های همراه فساد را دم دست جوانان قرار داده اند که باتوجه به این موضوعات ما به خوبی توانسته ایم جوانان خود را حفظ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در پانزدهمین هم اندیشی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش که در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، اظهار کرد: باید از کلیات پرهیز کرد و برای هر گامی که بر می داریم برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ارتباط حوزه و آموزش و پرورش حضور حوزویان در کنار دانش آموزان و دانشجویان است، مطرح کرد: انسان تا علم پیدا نکند، در عرصه عمل ورود پیدا نخواهد کرد و ورود حوزه کنار آموزش و پرورش نیز در راستای آموزش علم دینی است.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه تمام ایرادات و اشکالات برای این است که آگاهی از علم دینی وجود ندارد، عنوان کرد: به همین دلیل در تمام آیات قرآن کریم، گمراهان به افرادی که نمی دانند تعبیر می شوند.

وی با اشاره به اینکه در روایات آمده است که علما مانند ستاره های درخشان در بیابان هستند، خاطرنشان کرد: نقش علما و روحانیون برای مردم نقش روشن گری و هدایت گری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله طباطبایی نژاد: انقلاب اسلامی در حفظ جوانان موفق بوده است

آیت الله طباطبایی نژاد: انقلاب اسلامی در حفظ جوانان موفق بوده است