مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:352024-01-10سياسي

شنای مردم ایران در خون/ تقدیم هزاران شهید برای دفاع از یک انقلاب


فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه استکبار «داعش» را ساخت تا رعب و وحشت ایجاد کند، افزود: ملت ایران ملت شهادت و امام حسین (ع) بوده و هیچگاه در دفاع از آرمان های خود رعب و وحشت نداشته است.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه استکبار داعش را ساخت تا رعب و وحشت ایجاد کند، افزود: ملت ایران ملت شهادت و امام حسین (ع) بوده و هیچگاه در دفاع از آرمان های خود رعب و وحشت نداشته است.

سردار علی ملک شاهکویی عصر چهارشنبه، 20 دی ماه 1402 در آیین تجلیل از دست اندرکاران رسانه ای هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در سالن اشراق صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه در همه رویدادهای ملی و مذهبی که در طول سال اتفاق می افتد، همیشه در صحنه بوده و به شکلی شایسته به وظایف خود عمل می کنند.

وی با بیان اینکه نمونه ای از فعالیت های رسانه ها را در انعکاس نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در بندرترکمن، سفر رییس جمهور به گلستان، هفته بسیج و تشییع پیکر پاک شهدا دیدیم، ادامه داد: یکی از وظایف خبرنگاران امیدآفرینی و جهاد تبیین است که اقدامات انجام شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی به اطلاع مردم رسانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنای مردم ایران در خون/ تقدیم هزاران شهید برای دفاع از یک انقلاب

شنای مردم ایران در خون/ تقدیم هزاران شهید برای دفاع از یک انقلاب