مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:362024-01-14اقتصادي

مراجعانه ماهانه 2000 نفر به کاریابی های کرمانشاه/ 30 درصد مراجعین ماهرند


رییس انجمن صنفی کاریابی های کرمانشاه از مراجعه ماهانه حدود دو هزار جویای کار به کاریابی های کرمانشاه خبر داد و گفت: تنها 20 تا 30 درصد این افراد دارای مهارت هستند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن صنفی کاریابی های کرمانشاه از مراجعه ماهانه حدود دو هزار جویای کار به کاریابی های کرمانشاه خبر داد و گفت: تنها 20 تا 30 درصد این افراد دارای مهارت هستند.

مهدی احمدوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت حدود 18 کاریابی مجاز در استان کرمانشاه، اظهار کرد: ماهانه حدود دو هزار مراجعه به کاریابی های استان صورت می گیرد.

وی از فرصت های شغلی بسیار محدودی که به کاریابی ها ارائه می شود یاد کرد که معادل 10 تا 20 درصد تعداد مراجعین است و ادامه داد: در ماه تنها 200 تا 400 فرصت شغلی به کاریابی ها ارائه می شود.

به گفته رییس انجمن صنفی کاریابی های کرمانشاه، فرصت های شغلی که به کاریابی ها ارائه می شود تنها برخی مشاغل محدود در بخش خصوصی است، زیرا استخدام در بخش دولتی فرآیند مجزایی دارد.

احمدوند درباره اینکه چه تعداد از مراجعات به کاریابی ها منجر به اشتغال به کار می شود نیز یادآور شد: متاسفانه آمار و بانک اطلاعاتی دقیق و شفافی از این موضوع وجود ندارد، اما می توان گفت این میزان کمتر از 10 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعانه ماهانه 2000 نفر به کاریابی های کرمانشاه/ 30 درصد مراجعین ماهرند

مراجعانه ماهانه 2000 نفر به کاریابی های کرمانشاه/ 30 درصد مراجعین ماهرند