مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:002023-12-25اقتصادي

آمادگی بانک توسعه تعاون برای ارائه خدمات ارزی به صنایع پایین دستی پتروشیمی


اولین نمایشگاه بین المللی ایران کمیکال (صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی) با حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون،رییس اتاق تعاون ایران و روسای شرکت ها و اتحادیه ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

- اخبار شرکت ها؛ اولین نمایشگاه بین المللی ایران کمیکال (صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی) با حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون،رییس اتاق تعاون ایران و روسای شرکت ها،اتحادیه ها و فعالان این صنعت شنبه دوم دی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این بانک به عنوان نهاد مالی تخصصی بخش تعاون کشور در سال 1388 و به دنبال ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 تاسیس شد.

محمد شیخ حسینی افزود:دولت با هدف حمایت از بخشی خاص اقدام به ایجاد بانک های توسعه ای می کنند.

وی اعلام کرد: در دهه گذشته به واسطه مشکلات اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان،دولت ها نتوانسته اند به تقویت بانک توسعه تعاون در قالب بودجه های سالانه بپردازند.

این مقام ارشد بانکی بیان کرد:بانک توسعه تعاون با وجود تمام مشکلات و چالش ها در دو سال اخیر در تعامل با بدنه حاکمیت و بازیگران بخش تعاون توانسته است به اندازه 10 سال پیش از آن تسهیلات به تعاونی ها و فعالان بخش تعاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بانک توسعه تعاون برای ارائه خدمات ارزی به صنایع پایین دستی پتروشیمی

آمادگی بانک توسعه تعاون برای ارائه خدمات ارزی به صنایع پایین دستی پتروشیمی