مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:002024-01-20سياسي

ارائه 40 خدمت متنوع و جالب در زیباترین کتابخانه ایران


کتابخانه مرکزی یزد که هم زمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی در اسفند ماه 1399 به بهره برداری رسیده است، هنوز هم با ارائه 40 نوع خدمت متنوع و کم نظیر، - از زیباترین و پرمراجعه ترین کتابخانه های عمومی کشور محسوب می شود.

کتابخانه مرکزی یزد پس از قریب دو دهه بلاتکلیفی و وقفه عملیات اجرایی آن، بالاخره با تلاش های مسئولان استانی و نهاد کتابخانه های عمومی کشور در اسفندماه سال 98 آماده بهره برداری شد ولی افتتاح آن به دلیل شیوع کرونا تا اسفند سال 1399 با حضور معاون اول رییس جمهوری به تعویق افتاد.

این کتابخانه در زمینی به مساحت 9010 مترمربع و زیربنای 8456 مترمربع در چهار طبقه به طور کامل تجهیز و به عنوان دهمین کتابخانه مرکزی استانی با طراحی استاندارد فضاها و تجهیزاتِ بازطراحی شده و مدرن و همچنین پیش بینی بیش از 40 خدمت کتابخانه ای فعالیت خود را آغاز کرد.

کتابخانه مرکزی یزد بیش از80 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف با افزون بر 13 هزار نفر عضو فعال دارد و تنوع و جذابیت بسیار خدمات آن باعث شده تا بیشترین استقبال از سوی علاقمندان به این حوزه در شهرستان یزد را به خود اختصاص دهد.

مخزنی با قابلیت گسترش گنجایش تا 300 هزار کتاب مخزن کتاب و امانت کتابخانه مرکزی یزد که به صورت قفسه باز، طراحی و استانداردسازی شده هم اکنون افزون بر 80 هزار نسخه کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 40 خدمت متنوع و جالب در زیباترین کتابخانه ایران

ارائه 40 خدمت متنوع و جالب در زیباترین کتابخانه ایران