مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:352024-01-17حوادث

هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری از مردم با پیش بینی آینده و طلسم و ...


چولکی با بیان اینکه نباید به تبلیغات مشکوکی که با ترفندهای اغواکننده کاربران را جذب می کنند اهمیتی داده شود، گفت: شهروندان باید برای رفع مشکلات خود به متخصصان معتبر مراجعه کنند و در فضای مجازی که بعضاً محل فعالیت اینگونه افراد است به دنبال حل مشکلات .

- چولکی با بیان اینکه نباید به تبلیغات مشکوکی که با ترفندهای اغواکننده کاربران را جذب می کنند اهمیتی داده شود، گفت: شهروندان باید برای رفع مشکلات خود به متخصصان معتبر مراجعه کنند و در فضای مجازی که بعضاً محل فعالیت اینگونه افراد است به دنبال حل مشکلات شخصی و خانوادگی خود نباشند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان از طریق فال گیری و پیش بینی آینده و طرح مواردی نظیر رفع مشکلات خانوادگی و زناشویی، طلسم بچه دار شدن، دستیابی به ثروت و .

هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عبداله چولکی در این باره گفت: با توجه به اینکه رمالی و فالگیری یکی از شگردهای کلاهبرداری است و این افراد از این طریق اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند، لازم است که مردم آگاهی خود را در برابر این افراد افزایش دهند و فریب آنان را نخوردند.

  وی ادامه داد: رمالی و فالگیری از جمله جرایمی است که فرد با شگردهای متقلبانه مدعی پیش گویی آینده می شود، این افراد دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری از مردم با پیش بینی آینده و طلسم و ...

هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری از مردم با پیش بینی آینده و طلسم و ...