مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:202024-01-06اقتصادي

سال 1403 با وجود کاهش بارش ها، قطعی آب در همدان نخواهیم داشت


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: سال آینده نیز همانند امسال با وجود کاهش بارش ها قطعی آب در استان همدان نخواهیم داشت.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: سال آینده نیز همانند امسال با وجود کاهش بارش ها قطعی آب در استان همدان نخواهیم داشت.

رضا اخلاص مند تأکید کرد: با اقدام جهادی که در دولت سیزدهم رقم خورد، پروژه 17 ساله تأمین آب شرب همدان از سد تالوار محقق شد و با وجود چهارمین سال پیاپی خشکسالی، قطعی آب در تابستان سال آینده نیز نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر با توجه به افزایش دما در اثر تغییر اقلیم، افزایش مصرف آب شرب اتفاق افتاده است، افزود: ابرپروژه آبرسانی به همدان در دولت سیزدهم و با دستور ویژه رییس جمهور در قالب طرح اولویت دار ملی قرار گرفت و با تخصیص به موقع اعتبارات و افزایش جبهه های کاری در آبان ماه سال جاری روند تصفیه و انتقال آب با ظرفیت کامل 1800 لیتر در ثانیه آغاز شد.

اخلاص مند با بیان اینکه طرح آبرسانی به همدان در دو فاز وارد مدار بهره برداری شده است، افزود: فاز اول این پروژه به صورت یک کار جهادی و شبانه روزی در مهرماه سال گذشته با ظرفیت انتقال 600 لیتر در ثانیه به بهره برداری رسید و تأمین آب شرب همدان تثبیت شد و در شرایط پایدار قرار گرفت و دغدغه شهروندان را مرتفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1403 با وجود کاهش بارش ها، قطعی آب در همدان نخواهیم داشت

سال 1403 با وجود کاهش بارش ها، قطعی آب در همدان نخواهیم داشت