مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 23:552024-01-01بين الملل

وزیر صهیونیست: کوچاندن ساکنان غزه راه حل صحیح است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «بزالل اسموتریچ» وزیر امور مالی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بار دیگر خواستار کوچاندن فلسطینیان از نوار غزه شد.

- یکی از وزرای افراطی کابینه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سخنانی گفت که راه حل صحیح در نوار غزه، ترغیب ساکنان آن برای مهاجرت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بزالل اسموتریچ وزیر امور مالی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بار دیگر خواستار کوچاندن فلسطینیان از نوار غزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ، اسموتریچ در سخنانش گفت: راه حل صحیح در نوار غزه، ترغیب ساکنان برای مهاجرت به کشور هایی است که با پذیرش آن ها موافقت می کند .

وی در ادامه گفت: کنترل نوار غزه را به طور دائم برای تضمین امنیت، در اختیار خواهیم گرفت و در آنجا به شهرک سازی می پردازیم .

اسموتریچ روز یکشنبه نیز در سخنانی تاکید کرد که اسراییل باید ساکنان نوار غزه را برای مهاجرت و ترک این باریکه ترغیب کند.

وی که با رادیو ارتش اسراییل صحبت می کرد، گفت: ساکنان غزه در فقر و تنگنا زندگی می کنند و باید آن ها را برای مهاجرت و ترک این منطقه ترغیب کنیم .

این وزیر کابینه در ادامه گفت: اگر در غزه 100 یا 200 هزار عرب باقی بمانند، صحبت کردن درباره آینده بسیار متفاوت خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صهیونیست: کوچاندن ساکنان غزه راه حل صحیح است

وزیر صهیونیست: کوچاندن ساکنان غزه راه حل صحیح است