مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:152024-01-02اقتصادي

برای تولید بیش از 50مگاوات برق خورشیدی در یزد مکان یابی شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: در حال حاضر 100 هکتار اراضی با شرایط مناسب در شهرستان های تفت، میبد و مهریز برای تولید برق خورشیدی مکانیابی و استعلام های آن اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مسلم فلاح زاده صبح امروز در سمینار آشنایی با انرژی های تجدیدپذیر در صنایع استان  با اشاره به فعالیت 14 شهرک و 19 ناحیه صنعتی مصوب در استان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 9 هزار و 700 هکتار مساحت اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی است که قریب 5 هزار و 700 هکتار ان وارد فاز عملیاتی شده است.

وی افزود: با توجه به استقرار واحد های صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی، هزار و 206 مگاوات برق مورد نیاز است که تا به این لحظه 413 مگاوات آن تامین شده و همچنان برق واحد های صنعتی استان با 793 مگاوات کسری روبرو است.

فلاح زاده با بیان اینکه یکی از برنامه ها و اولویت های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و به تبع آن برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان یزد ایجاد شهرک ها و نواحی خورشیدی است تصریح کرد: تا به امروز برنامه های مختلفی اعم از جانمایی، امضای تفاهم نامه های همکاری و اخذ استعلام های مورد نیاز در این راستا صورت گرفته که می تواند زمینه را برای ایجاد شهرک های خورشیدی فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تولید بیش از 50مگاوات برق خورشیدی در یزد مکان یابی شد

برای تولید بیش از 50مگاوات برق خورشیدی در یزد مکان یابی شد