مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 23:202024-01-10ورزشي

شکست رم در دربی؛ سردار آزمون اخراج شد (+فیلم)


در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا)، امشب (چهارشنبه) تیم های فوتبال لاتزیو و رم از ساعت 20: - در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا)، امشب (چهارشنبه) تیم های فوتبال لاتزیو و رم از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر لاتزیو خاتمه یافت.

شاگردان ژوزه مورینیو در تقابل با رقیب همشهری مغلوب شدند و اولین جام فصل را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا)، امشب (چهارشنبه) تیم های فوتبال لاتزیو و رم از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر لاتزیو خاتمه یافت.

ماتیا زاکانی در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا از میان دو تیم شهر رم این آبی های پایتخت باشند که راهی مرحله نیمه نهایی می شوند.

مصدومیت پائولو دیبالا که باعث خروج او از ترکیب رم در بین دو نیمه و همینطور اخراج پدرو رودریگس مهاجم اسپانیایی لاتزیو در دقیقه ششم وقت های تلف شده نیمه دوم، از دیگر اتفاقات مهم این بازی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست رم در دربی؛ سردار آزمون اخراج شد (+فیلم)

شکست رم در دربی؛ سردار آزمون اخراج شد (+فیلم)