مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:052023-12-29سياسي

فرهنگ فاطمی بهترین سلاح در برابر تهاجم فرهنگی غرب است


امروز بالاترین ظرفیت برای مقابله با این تهاجم نرم دشمن، فرهنگ ناب فاطمی است که می تواند در مقابل این تهاجم فرهنگی ایستادگی کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز امروز در خطبه های نماز جمعه هرمز با اشاره به فصل گردشگری جزیره هرمز اظهار کرد: در مسئله ساماندهی گردشگری همه کسانی که در این حوزه مسئول هستند باید وارد میدان شوند و به مسئولیت خود عمل کنند به عنوان مثال شهرداری خدمات خودش را که از طریق عوارضی دریافت کرده است به صورت شفاف به مردم بیان کند.

امام جمعه هرمز بااشاره به واگذاری برخی از خدمات گرشگردی به تعاونی ها گردشگری در هرمز اظهار داشت: تعاونی ها به صورت شفاف خدمات در حوزه گردشگری را به اطلاع مردم برسانند یا میراث فرهنگی اگر خدماتی را در حوزه گردشگری انجام داده است به اطلاع عموم مردم برساند هر کدام نسبت به ساماندهی گردشگری مسئول هستند باید پاسخگوی مردم باشند.

حجت الاسلام  رستاخیز بااشاره به برداشت سنگ از کوه های جزیره هرمز بیان داشت: مسئله بعدی در مورد کوه خواری است که اگر پروژه ای در داخل جزیره قرار است اجرا شود از صنعت و معدن می خواهیم جلوی کوه خواری مجریان پروژه را بگیرند، زیبایی جزیره هرمز به همین کوه هاست اگر حذف شوند هویت خودش را از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ فاطمی بهترین سلاح در برابر تهاجم فرهنگی غرب است

فرهنگ فاطمی بهترین سلاح در برابر تهاجم فرهنگی غرب است