مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:152024-01-09سياسي

جزییات حمایت از شتاب دهنده ها در قانون جهش تولید دانش بنیان


معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: ماده 11 قانون جهش دانش بنیان دو ساحت تحقیق و توسعه و اعتبار مالیاتی دارد و می کوشیم این دو ابزار را در خدمت شتاب دهنده ها قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، گردهمایی بزرگ شتاب دهنده های منتخب ایران که از روز گذشته به همت دفتر توسعه زیرساخت های زیست بوم نوآوری معاونت علمی و با هدف شبکه سازی و اشــتراک دانــش و تجربــه و اطلاع از آخرین حمایت ها و امکانــات نهادهــای دولتــی از شتابدهنده ها در حال برگزاری است، امروز با معرفی آخریـن تحـولات و حمایت هـای مصـوب در محل این معاونت ادامه یافت.

بررسی دستورالعمل شتابدهنده ها، بررسی سیاست های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این حوزه، اعمال روال جدید ارزیابی، انتقال تجربیات موفق شتابدهنده ها، توسعه همکاری‎ها و شبکه سازی و آموزش و یادگیری از جمله اهداف برگزاری این رویداد بود.

سید محمد جواد صدری مهر، دستیار معاون علمی در توسعه زیرساخت ها، طی سخنانی در این نشست گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی، فعال کردن شبکه ای قوی میان اهالی فناوری است تا طی آن عملا بقیه اکوسیستم هم فعال شده و نهایتا جامعه از برآیند آن منتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمایت از شتاب دهنده ها در قانون جهش تولید دانش بنیان

جزییات حمایت از شتاب دهنده ها در قانون جهش تولید دانش بنیان