مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:452024-01-07سياسي

کمیته رصد رفتار مدیران در ایام انتخابات تشکیل شد


در اولین جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی استان که به ریاست رییس دادگستری استان برگزار شد، مصوب شد چند کمیته در ذیل این ستاد تشکیل شود که یکی از این کمیته ها کمیته رصد مدیران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سعید رازانی امروز صبح در شورای اداری استان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اصلاحاتی که در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ماده 17 به وجود آمده، اظهار کرد: در اولین جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی استان که به ریاست رییس دادگستری استان برگزار شد، مصوب شد چند کمیته در ذیل این ستاد تشکیل شود که  یکی از این کمیته ها کمیته رصد مدیران است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را در انتخابات مطرح کردند وظیفه ما این است که در این مسیر حرکت کنیم.

رییس کل بازرسی لرستان گفت: کمیته نظارت و رصد مدیران متشکل از بازرسی کل، معاون پیشگیری وقوع از جرم دادگستری، رییس اطلاعات سپاه، مدیرکل اطلاعات استان، رییس اطلاعات نیروی انتظامی و مسوول هیات بازرسی استانداری است.

رازانی با اشاره به اینکه ما امانت دار مردم هستیم و در دوران انتخابات وظیفه ما دو چندان خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم از ما انتظار دارد قانون را رعایت کنیم و زمینه را برای حضور حداکثری فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته رصد رفتار مدیران در ایام انتخابات تشکیل شد

کمیته رصد رفتار مدیران در ایام انتخابات تشکیل شد