مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:152024-01-17بين الملل

پیام موشکی به بی بی


با هدف قرار دادن مراکز تروریست ها از فاصله بیش از یک هزار و 200 کیلومتری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر انجام دوربردترین عملیات موشکی ایران، - پیامی هشدارآمیز برای رژیم صهیونیستی و حامیانش صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راهبرد معاصر نوشت؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد سه شنبه در اطلاعیه ای از انهدام محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایت های اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه با موشک های بالستیک در بخشی از عملیات موشکی خبر داد.

عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات های تروریستی اخیر به ویژه داعش را در سرزمین های اشغالی سوریه که پیش تر شناسایی شده بود، با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم کرد.

اعتراف تروریست ها به کشته و زخمی شدن تعدادی از عناصرشان نشان از اصابت دقیق موشک ها به مخفیگاه های گروهک های تروریستی دارد.

این حملات موشکی کمپ های آموزشی، ستاد پشتیبانی و لجستیک و مقر وابسته به تروریست های ترکستانی را هدف قرار داد بنابر اعلام منابع محلی در ادلب سوریه، موشک های بالستیک سپاه به مواضع گروهک های تروریستی تحریرالشام و حزب الترکستانی در منطقه جبل السماق ادلب اصابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام موشکی به بی بی

پیام موشکی به بی بی