مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:352024-01-15بين الملل

سفر وزیر خارجه استرالیا به منطقه و درخواست برای آتش بس دائمی در غزه


وزیر خارجه استرالیا امروز (دوشنبه) و همزمان با سفر خود به منطقه شامل بازدید از کرانه باختری و نشست با خانواده های اسرای صهیونیست، خواستار آتش بس دائمی در نوار غزه شد.

- وزیر خارجه استرالیا امروز (دوشنبه) و همزمان با سفر خود به منطقه شامل بازدید از کرانه باختری و نشست با خانواده های اسرای صهیونیست، خواستار آتش بس دائمی در نوار غزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنی وونگ وزیر خارجه استرالیا گفت، می خواهد از این سفر به اردن، اراضی اشغالی، کرانه باختری و امارات متحده عربی برای پیشبرد راهی برای برون رفت از این بحران در منطقه و صلحی با دوام و پایدار در قالب راه حل دو دولتی استفاده کند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، دیپلمات ارشد استرالیایی همچنین گفت: دولت کانبرا به دنبال ارسال کمک های بیشتر، حفاظت گسترده تر از غیرنظامیان و کاهش تنش در منطقه است.

وی در یک نشست خبری پیش از ترک استرالیا گفت: موضع ما این است که به دنبال آتش بسی دائمی هستیم و ارسال کمک های بیشتر بشردوستانه و وقفه بشردوستانه سریع را گامی به سوی توقف درگیری ها می دانیم.

وزیر خارجه استرالیا همچنین خاطرنشان کرد: آتش بس، یک طرفه و بی قید و شرط نمی تواند باشد.

استرالیا در یک اقدام بی سابقه در دسامبر گذشته میلادی طرف آمریکا را در عدم حمایت از قطعنامه سازمان ملل برای یک آتش بس در غزه نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر خارجه استرالیا به منطقه و درخواست برای آتش بس دائمی در غزه

سفر وزیر خارجه استرالیا به منطقه و درخواست برای آتش بس دائمی در غزه