مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 13:302024-01-05سياسي

امام جمعه دماوند: عاملان فاجعه غمبار کرمان به سزای اعمالشان برسند


از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی می خواهیم عاملان مستقیم و غیرمستقیم فاجعه غمبار کرمان را شناسایی و به سزای اعمال زشتشان برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در جوار گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حادثه غمبار کرمان را جنایتکارانی ایجاد کردند که وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران در تبعیت از راه شهید سلیمانی را بر نمی تابند و از این معنویت ها و شورها و شعورها می هراسند.

وی افزود: از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی می خواهیم عاملان مستقیم و غیرمستقیم این فاجعه را شناسایی و به سزای اعمال زشتشان برسانند؛ در اینکه آیا واقعاً عملیات توسط داعش انجام شده یا نه تردید وجود دارد و احتمال می رود که این عملیات را عوامل رژیم صهیونیستی انجام داده باشند و داعش آن را بر عهده گرفته باشد.

امام جمعه دماوند گفت: داعش ساخته و پرداخته آمریکا و اسراییل است و فراموش نمی کنیم که مجروحان داعش و النصره در سوریه و عراق را بیمارستان های اسراییل پذیرش و مداوا می کردند و این تروریست ها از سلاح های اسراییلی استفاده می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دماوند: عاملان فاجعه غمبار کرمان به سزای اعمالشان برسند

امام جمعه دماوند: عاملان فاجعه غمبار کرمان به سزای اعمالشان برسند