مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 20:302023-12-29بين الملل

ادامه ناآرامی ها بر سر نتایج انتخابات در صربستان


گروهی از دانشجویان صربستانی امروز جمعه در تلاش برای ادامه اعتراضات علیه نتایج انتخابات 17 دسامبر اقدام به مسدودسازی 24 ساعته یکی از خیابانهای اصلی در پایتخت این کشور همزمان با شلوغی های تعطیلات سال نوی میلادی کردند.

- گروهی از دانشجویان صربستانی امروز جمعه در تلاش برای ادامه اعتراضات علیه نتایج انتخابات 17 دسامبر اقدام به مسدودسازی 24 ساعته یکی از خیابانهای اصلی در پایتخت این کشور همزمان با شلوغی های تعطیلات سال نوی میلادی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دانشجویان دست به برپایی چادر، استقرار میز و صندلی، آوردن پتو و غذا و نواختن موسیقی در این اردوگاه موقتی که در نزدیکی مقر دولت صربستان در شهر بلگراد ایجاد کردند، زدند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، آنها گفتند مسدودسازی این خیابان که باعث به وجود آمدن گره ترافیکی عظیمی در پایتخت صربستان در روز جمعه شد، تا زمان برگزاری تجمع اعتراضی ضد دولتی دیگری که برای روز شنبه برنامه ریزی شده، ادامه می یابد.

انتظار می رود در تجمع روز شنبه معترضان صربستانی هزاران نفر همچنان که تنش های سیاسی در این کشور بر سر انتخابات پارلمانی 17 دسامبر و ناآرامی های بعد از آن بالا است شرکت کنند.

آلکساندر ووچیچ، رییس جمهور صربستان، مخالفان را متهم به تحریک به خشونت با دستورالعمل خارجی ها با هدف سرنگون کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ناآرامی ها بر سر نتایج انتخابات در صربستان

ادامه ناآرامی ها بر سر نتایج انتخابات در صربستان