مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:002023-12-23سياسي

برگزاری شب شعر بین المللی شهدای غزه در شیراز


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: شب شعر بین المللی «شهدای غزه» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و با شعرخوانی 20 تن از شاعران بین المللی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم بیانی در خصوص این خبر بیان کرد: در راستای برگزاری هشتمین کنگره بین المللی شعر ایثار در استان فارس، شب شعر بین المللی شهدای غزه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در شیراز برگزارشد.

وی افزود: در این مراسم 11 شاعر از کشورهای لبنان، فلسطین، سوریه، ترکیه، هند، نپال و عراق حضور داشتند که به قرائت اشعار خود در زمینه های پایداری و مقاومت مردم فلسطین و مظلومیت شهدای غزه پرداختند.

وی تصریح کرد: امروز موضوع فلسطین و مظلومیت شهدای غزه، یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام است که باید به آن به صورت ویژه پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: هنر و به ویژه شعر، یکی از بهترین ابزارهای ترویج فرهنگ و رساندن پیام به گوش جهانیان است که باید از این ابزار کاربردی به نحوه مطلوب بهره برد و فریاد مظلومیت مردم غزه را در دنیا طنین انداز کرد.

بیانی ادامه داد: کفار و مستکبران جهان بدانند که غزه و فلسطین به یاری خداوند در برابر ظلم و بیداد دشمنان ایستادگی و مقاومت می کند، ویرانی ها را آباد خواهدکرد و خط بطلانی بر بیداد و ستم مستکبران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب شعر بین المللی شهدای غزه در شیراز

برگزاری شب شعر بین المللی شهدای غزه در شیراز