مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:202024-01-08سياسي

رتبه بندی سه ساله دانشگاه ها از سوی ISC چگونه اعلام می شود


رییس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با اشاره به وظیفه اصلی موسسه ISC در رتبه بندی مؤسسات آموزش عالی، نحوه اعلام عملکرد سه ساله در رتبه بندی ها را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، 115 دانشگاه دولتی و 17 دانشگاه غیر دولتی در رتبه بندی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند که در نهایت رتبه اول به دانشگاه تهران و رتبه دوم دانشگاه های کشور به صورت درهمکرد به دانشگاه جامع امام حسین (ع) اختصاص یافته است.

احمد فاضل زاده رییس مؤسسه ISC در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در این رابطه گفت: عملکردی که ما اعلام  می کنیم برای سال گذشته نیست بلکه باید تمام مقالات در پایگاه های ملی و بین المللی وب آو ساینس و اسکوپوس چاپ شوند.

این یک حالت جهانی است و عملکرد از سال 1397 تا 1399 است.

وی ادامه داد: آشنایی و توانمند سازی دانشگاه ها با مراحل رتبه بندی، موضوعی است که برای ما اهمیت بسیار دارد و ما کارگاه های آموزشی را برای دانشگاه ها برگزار می کنیم و توصیه داریم که مسؤولان مربوطه دانشگاه ها حتما در این کارگاه ها شرکت کنند چرا که  در رتبه بندی امسال دانشگاه هایی که کارشناسان مربوطه آموزشی و معاونان مسلط تر بودند، اطلاعات مربوط را بهتر ارسال کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی سه ساله دانشگاه ها از سوی ISC چگونه اعلام می شود

رتبه بندی سه ساله دانشگاه ها از سوی ISC چگونه اعلام می شود