مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:002023-12-23ورزشي

ریز و درشت ماجرا استقلال و برگه های جنجالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طی روز های اخیر و به خصوص پس از دربی، حواشی مختلفی در خصوص جعل امضا برای باشگاه استقلال ایجاد شده که هجمه های زیادی را علیه این باشگاه به وجود آورده است.

- رسانه ای شدن نامه ها و اسناد با محوریت جعل علیه باشگاه استقلال در فاصله زمانی کم سوال برانگیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، طی روز های اخیر و به خصوص پس از دربی، حواشی مختلفی در خصوص جعل امضا برای باشگاه استقلال ایجاد شده که هجمه های زیادی را علیه این باشگاه به وجود آورده است.

  عدم قطعیت جعل با اعلام یک دستور موقت توسط فدراسیون فوتبال  می توان گفت آتش ماجرا از رسانه ای شدن نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال به رییس حراست این فدراسیون روشن شد که به وسیله این نامه، هدایت ممبینی مدعیست باشگاه استقلال از سربرگ فدراسیون فوتبال و امضای شخص او سواستفاده کرده، درحالیکه باشگاه استقلال معتقد است تنها پیش نویسی را برای درخواست مساعدت از فیفا آماده کرده و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده است.

  بااینحال حکم کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت 20 روزه مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال، اعلام گزارش جعل از سوی حراست فدراسیون فوتبال و هچنین اعلامِ اقرارِ سروش مهاجری، این تصور را به وجود آورده که فدراسیون فوتبال تخلف باشگاه استقلال را پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریز و درشت ماجرا استقلال و برگه های جنجالی

ریز و درشت ماجرا استقلال و برگه های جنجالی