مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:452024-01-15ورزشي

مسابقات شطرنج «جام امیرکبیر» در اردبیل برگزار شد


مسابقات شطرنج «جام امیرکبیر» با حضور 52 شطرنج باز از سه استان در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، با شرکت 52 شطرنج باز از استان های گیلان، آذربایجان شرقی و اردبیل مسابقات شطرنج جام امیرکبیر به میزبانی اردبیل برگزارشد.

مسابقات شطرنج جام امیرکبیر در محل هیئت شطرنج استان اردبیل در 9 دور به روش سوییسی برگزار شد که در نهایت با مشخص شدن نفرات برتر این مسابقات به کار خود پایان داد.

در پایان نتایج این مسابقات، مقام اول، حبیب بکرامی(اردبیل)، مقام دوم، آرتین دولتی(گیلان) مقام سوم، امیر حسین مجیدزاده (اردبیل)، مقام چهارم، فرشاد خویی زاده (اردبیل)، مقام پنجم، وحید ادیانی( اردبیل) و مقام ششم، حسین عابدی(اردبیل) را کسب کردند.

هم چنین مقام برتر زیر 1700 توسط مهدی حسین پور از اردبیل، برتر پیشکسوتان توسط شاپور بشرخواه(اردبیل)، برتر بانوان، توسط سویل عید اضحی(اردبیل) کسب شد.

در بخش مسابقات زیر 14 سال نیز پریا میرزانژاد از اردبیل به عنوان نفر اول و امیر مهدی قهرمانی(اردبیل) نیز به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.

در بخش زیر 12سال نیز سایمان عباسی(اردبیل) مقام اول را کسب کرد و امیرعلی مجیدزاده(اردبیل) به مقام دومی دست یافت هم چنین در بخش زیر 10سال هم محمدرضا ابراهیمی زارع از اردبیل مقام اول را به دست آورد و سبحان  میرزایی نیز از اردب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات شطرنج «جام امیرکبیر» در اردبیل برگزار شد

مسابقات شطرنج «جام امیرکبیر» در اردبیل برگزار شد