مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:302023-12-30اقتصادي

بیش از 42 هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل افتتاح و آغاز شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در مجموع امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی بیش از 42 میلیارد ریال پروژه افتتاح و یا عملیات احداث آن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم اله وثوقی، شامگاه امروز در آیین افتتاح 182 پروژه راهداری در استان اردبیل که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح و آغاز مجموعه پروژه های بزرگ در حوزه راهداری استان اردبیل هستیم که اولی افتتاح 182 پروژه با اعتبار، یک هزار و 900 میلیارد تومان است که از جمله پروژه های مهم، اتمام پروژه های ساختمانی با وسعتی در حدود 8 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه مجموعه پروژه های افتتاح و آغاز شده در استان اردبیل بیش از 42 هزار میلیارد ریال است، گفت: پروژه بزرگ دوم مربوط به آغاز اجرای 62 پروژه با اعتبار 2 هزار و 290 میلیارد تومان است که از امروز در شش ردیف آغاز به کار می کند.

وثوقی افزود: روکش آسفالت 336 کیلومتر محور سرچم _ اردبیل با رقم اعتباری نزدیک به 300 میلیارد تومان و خرید ماشین آلات بروز راهداری از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

خرید 50 دستگاه ماشین آلات حوزه راهداری مدیر کل اداره راهداری استان اردبیل با بیان اینکه این استان جزو 4 استانی است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 42 هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل افتتاح و آغاز شد

بیش از 42 هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل افتتاح و آغاز شد