مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:502024-01-09اجتماعي

اصلاح مرز با هدف بهبود شرایط کشف رود


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ضمن اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم برای نجات کشف رود، از اصلاح مرز با هدف بهبود شرایط رودخانه کشف رود و تخصیص 530 میلیارد ریال توسط دولت برای تکمیل تصفیه خانه سپتاژ  خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ضمن اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم برای نجات کشف رود، از اصلاح مرز با هدف بهبود شرایط رودخانه کشف رود و تخصیص 530 میلیارد ریال توسط دولت برای تکمیل تصفیه خانه سپتاژ  خبر داد.

مهدی اله پور، در خصوص اقدامات و پیگیری انجام وظایف دستگاه های اجرایی ذیل قرارگاه اجرایی تحول محیط زیست استان، برای ساماندهی رودخانه کشف رود گفت: جهت تسریع در حل مشکلات و معضلات کشف رود، بایستی همه دستگاه ها و مردم در پیشبرد این هدف همفکر و همدل باشند.

وی ادامه داد: مدیران صنایع الزام شدند تا در قالب طرح خوداظهاری از طریق آزمایشگاه های معتمد محیط زیست برای سنجش پساب خروجی و ثبت کلیه اطلاعات در سامانه جامع محیط زیست و اقدامات قانونی لازم تا حصول استانداردهای لازم اقدام نمایند و آنالیز و میزان عددی فاکتورهای فیزیکی و شیمیایی و بیولوژیکی پساب تصفیه خانه ها تعیین شده و به اداره بهداشت جهت سطح بندی پساب تصفیه خانه ها طبق استاندارد انجام شود و نیز بررسی و نظارت دقیق بر صدور مجوزهای محیط زیستی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح مرز با هدف بهبود شرایط کشف رود

اصلاح مرز با هدف بهبود شرایط کشف رود