مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:252024-01-13بين الملل

اخراج هم حزبی نتانیاهو از برنامه تلویزیونی در پی استناد به اظهاراتش در دادگاه لاهه


منابع رسانه ای از اخراج نماینده کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از یک برنامه تلویزیونی به دلیل استناد آفریقای جنوبی به اظهاراتش در دادگاه لاهه پرده برداشتند.

- منابع رسانه ای از اخراج نماینده کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از یک برنامه تلویزیونی به دلیل استناد آفریقای جنوبی به اظهاراتش در دادگاه لاهه پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجری شبکه 13 رژیم صهیونیستی، نسیم فاتوری عضو کنست از حزب لیکود را به دلیل پایبندی به موضعش درباره به آتش کشیدن غزه و استفاده از اظهارات وی به عنوان مدرک توسط آفریقای جنوبی در دادگاه لاهه از استودیو بیرون کرد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، دولت آفریقای جنوبی پنج شنبه اظهارات فاتوری مبنی بر سوزاندن غزه را به عنوان مدرکی برای اثبات ارتکاب جنایات نسل کشی در غزه به دیوان بین المللی دادگستری ارائه کرده بود.

فاتوری نوامبر پیامی را در ایکس منتشر کرد و در آن خواستار به آتش کشیدن غزه شد.

این اظهارات جنجال زیادی به پا کرد.

طبق این گزارش، فاتوری با حضور در برنامه شبکه 13 رژیم صهیونیستی درصدد توجیه پایبندی به اظهاراتش بود و همین مساله مجری را بر آن داشت تا از او بخواهد استودیو را ترک کند.

مجری برنامه مذکور خطاب به فاتوری گفت: از اینکه به استودیوی ما آمدید بسیار متشکرم و همچنین از شما به دلیل آسیبی که به اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج هم حزبی نتانیاهو از برنامه تلویزیونی در پی استناد به اظهاراتش در دادگاه لاهه

اخراج هم حزبی نتانیاهو از برنامه تلویزیونی در پی استناد به اظهاراتش در دادگاه لاهه