مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 00:052024-01-08اقتصادي

بنیاد شهید، حرفش را عوض کرد؛ وسع ایثارگران نمی رسد «شاهین» بخرند


مدیر تسهیلات رفاهی بنیاد شهید که پیش از این کوییک را در شأن ایثارگران ندانسته بود، گفت: برای ایثارگران مشمول شاهین که هنوز وجه واریزی را تکمیل نکرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، چند ماه پیش اخباری مبنی بر اختصاص خودروی بدون نوبت خودروهای 207 و شاهین دنده اتوماتیک به ایثارگران جسمی حرکتی منتشر شد.

این خبر نارضایتی بخشی از ایثارگرانی که خودروی شاهین به آن ها اختصاص یافته بود را به دنبال داشت؛ چرا که مبلغ آن را بالا می دانستند.

میثم اروز مدیر کل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با خبرنگار فارس، ضمن اعلام اینکه خودروی کوییک دنده ای جی ایکس ال از شرکت سایپا نیز به سبد خرید ایثارگران اضافه شده ، گفت: قیمت خودروی شاهین اتوماتیک بالاست و خیلی از مشمولان توانایی پرداخت این پول را نداشتند.

همان طور که پرداخت این مبلغ برای من سخت است.

آن ها درخواست خودرویی ارزان قیمت تر داشتند.

  وی توضیح داد: قیمت خودروی شاهین اتوماتیک حدود 640 میلیون تومان است که با احتساب 250 میلیون تومان وام خودروی ایثارگران، ایثارگر باید حدود 400 میلیون تومان نقداً پرداخت کند تا طبق قولی که شرکت های خودروساز داده اند، 2 ماه بعد ماشینش را تحویل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد شهید، حرفش را عوض کرد؛ وسع ایثارگران نمی رسد «شاهین» بخرند

بنیاد شهید، حرفش را عوض کرد؛ وسع ایثارگران نمی رسد «شاهین» بخرند