مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 00:102024-01-02اقتصادي

افزایش چشمگیر کمی و کیفی ساخت داخل لوازم خانگی با ممنوعیت واردات بی رویه


ممنوعیت واردات لوازم خانگی چالش های مختلفی را در این چند سال بوجود آورده است ، مخالفان می گویند: ما با واردات مشکلی نداریم ولی ابتدا باید زمینه و بستر برای تولیدکنندگان داخلی فراهم شود واز طرفی موافقان می گویند ممنوعیت واردات انتخاب و حمایت را از مصرف کننده می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاراقتصادی توانا، محمد مهدی برادران معاونت صنایع عمومی وزارت صمت در برنامه میزاقتصاد در رابطه با اینکه با واردات لوازم خانگی موافق است یا مخالف؟ گفت: من در این برنامه در مقام کارشناس نیستم و در مقام مجری قانون هستم و ممکن است سلیقه شخصی خودم چیز دیگری باشد، ولی در مقام اجرا بر اساس مصوبات جمعی که تصمیم گیری می شود در قوانین مختلف و در مجموع دولت باید نظر خودم را بیان کنم.

البته من آمادگی دارم ابعاد مختلف موضوع را به عنوان یک فرد هم تبیین کنم، اما آن چیزی که محل اجرای ما خواهد بود تصمیم گیری شخص بنده نیست و تصمیم گیری جمعی است که در قالب مجلس شورای اسلامی یا هیات دولت یا کمیته ماده یک یا سایر حوزه ها دنبال خواهد شد.

وی در ادامه گفت: موضوع لوازم خانگی بیش از اینکه بحث ممنوعیت اعلام بشود به  نوعی ما با تحریم مواجه شدیم و تولید کنندگانی که در داخل کشوراز تولید کنندگان خارجی درداخل کشور فعالیت می کردند در قالب بد عهدی ها، کشور را ترک کردند و منجر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر کمی و کیفی ساخت داخل لوازم خانگی با ممنوعیت واردات بی رویه

افزایش چشمگیر کمی و کیفی ساخت داخل لوازم خانگی با ممنوعیت واردات بی رویه